Studenci I roku

 

INFORMACJE DLA STUDENTÓW I ROKU

Każdy student (stacjonarny, niestacjonarny, doktorant, podyplomowy itp.), któremu zakładane będzie konto WISUS, automatycznie otrzyma maila na prywatną skrzynkę pocztową, podaną podczas rekrutacji. W mailu tym będzie link ważny 30 dni, po kliknięciu którego nastąpi przekierowanie na stronę WISUSa do zdefiniowana nowego pierwszego hasła (do WISUSa oraz do poczty). Mail będzie wysyłany w języku polskim dla Polaków oraz w języku angielskim dla obcokrajowców.

Przykład maila wysyłanego przy zakładaniu konta WISUS:

 Dzień dobry IMIĘ NAZWISKO,

Z przyjemnością informujemy, że zostało utworzone Twoje konto w systemach informatycznych Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Poniżej znajdziesz szczegóły dotyczące Twojego nowego konta oraz instrukcje dotyczące ustawienia hasła.

I. Twoje nowe konto:

1. Login do systemu informatycznego WISUS:

Twój login to: s........

2. Skrzynka pocztowa:

Adres e-mail: s......@student.ump.edu.pl
Alias e-mail: imie.nazwisko.nr@student.ump.edu.pl

3. Instrukcja dotycząca ustawienia hasła

Aby aktywować swoje konto i ustawić hasło do WISUS i skrzynki pocztowej, kliknij na poniższy link (upewnij się, że ten email przyszedł z adresu ump.edu.pl należącym do Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu). Link jest jednorazowy i ważny tylko 30 dni.

Ustaw swoje hasło

lub skopiuj i wklej poniższy adres do przeglądarki:

https://uczelnia.ump.edu.pl/sso/zmianahasla.aspx?lng=pl&iudzh=171329&kddzh=hashhashhash&prid=hashhashahsh

4. Wymagania dotyczące hasła

Hasło musi zawierać co najmniej:
  • 10 znaków.
  • jedną cyfrę.
  • jedną małą i wielką literę.
  • jeden znak specjalny (np. !, @, #, $).

II. Dodatkowe instrukcje

1. Logowanie do systemu informatycznego:

Aby zalogować się do systemu informatycznego WISUS, przejdź na stronę: https://uczelnia.ump.edu.pl i użyj swojego loginu oraz hasła, które ustawisz za pomocą linku z punktu I, ppkt. 3.

2. Dostęp do skrzynki pocztowej:

Aby uzyskać dostęp do swojej skrzynki pocztowej, przejdź na stronę: https://poczta.ump.edu.pl i zaloguj się przy użyciu loginu oraz hasła, które ustawisz za pomocą linku z punktu I, ppkt. 3.
Uwaga: aktywacja dostępu do skrzynki pocztowej może potrwać do 24 godzin po ustaleniu pierwszego hasła.

3. Pomoc techniczna

Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy z logowaniem lub ustawieniem hasła, skontaktuj się z naszym działem wsparcia informatycznego pod adresem: helpdesk.dek@ump.edu.pl
lub zadzwoń pod numer: +48 (61) 845-26-30.

 

 

NUMER SUBKONTA - będąc użytkownikiem systemu WISUS, będziecie Państwo mieć dostęp do indywidualnego konta bankowego.

Wszelkie opłaty związane ze studiami, należy wnosić na swoje subkonto!!! To jest:
- czesne za studia 

- opłata za akademik
- opłata za powtarzanie zajęć
- opłata za legitymację
- opłata za ubezpieczenie NNW (dla zainteresowanych) – informacje na stronie UCOSu

Przydzielone konto zachowa swoją ważność przez cały tok studiów.

Korzystanie z konta proszę traktować jako obowiązkowe.
Pracownicy uczelni mogą posługiwać się tym adresem przy wysyłaniu różnego rodzaju informacji.

 

 

Obowiązkowe szkolenia i kursy na platformie SOlat

Logowanie na platformę sOLAT.
W celu wejścia na platformę SOlat, należy zalogować się do Panelu kandydata i następnie kliknąć link do platformy SOlat (Olat). Student automatycznie zostanie przeniesiony na platformę, bez konieczności podawania danych logowania.

Po wejściu na platformę należy wybrać u góry strony zakładkę „Courses” i wybrać jeden z dostępnych kursów. Aby go rozpocząć, należy kliknąć na jego nazwę lub wcisnąć przycisk „Start”.

Wewnątrz każdego kursu znajdują się szczegółowe informacje dotyczące terminów oraz jak jego organizacji i uzyskiwania zaliczenia. Są one zawarte na stronie „Informacje o …” (wewnątrz kursu) i przed rozpoczęciem kursu należy z nimi szczegółowo się zapoznać.

Poszczególne szkolenia i test znajdują się w następujących kursach na platformie SOlat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

________________________________________________________